Thursday, June 18, 2009

Hutan Sg Kancing.... santai tak diduga...

terjun...
Begitulah rupanya pabila kerbau balau di benarkan terjun bebas ala-ala superkerbau....haha... Isnin lalu selepas penat dari hari Jumaat sabtu dan ahad membuat perjalanan dari Selangor Negeri Sembilan dan Pahang saya membuat keputusan untuk cuti mengejut setelah bangun subuh dan kemudian sambung kembali sehingga jam 10pg... selepas zohor Apis kawan serumah tempat saya menumpang di Kg.Cheras Baru mengeluarkan idea-idea nakal lalu mendorong saya untuk bersantai di sungai... Setelah beberapa perbincangan kami bersetuju untuk ke Hutan Lipur Sg. Kancing yang saya tak pasti sama ada terletak di Rawang atau Selayang.. Lebih kurang jam 4ptg saya dan apis bertolak dari rumah di Kg Cheras Baru ke Bukit Nanas kerana abang menunggu di sana... Memang seronok dapat mandi sungai ke air terjun ni, ermmm yang penting memang seronok, air sejuk o...Selepas mandi-manda kami mengisi perut di GreenWood, entah apa nama kedainya.Oh! Sebenarnya saya ke pahang untuk menghadiri majlis pernikahan sepupu di Kuala Rompin, Pahang, tetapin tidak sempat membuat lawatan di tempat yang menarik disana atas beberapa sebab yang tidak dapat di elakkan. Kepada Zizie dan Maya selamat pengantin baru semoga jodoh kamu berkekalan...amin...Minggu ini menjadi minggu yang begitu memenatkan kerana banayak perkara yang perlu diselesaikan . Apa pun semuanya berjalan dengan lancar walaupun tidak mengikut perancangan asal...

No comments:

Post a Comment